Service, garantie en storingen

Welke garantie zit er op een digibord- of touchscreenopstelling?
Wij onderscheiden twee soorten garanties: installatiegarantie en fabrieksgarantie.

ServiceGarantie_1Als de installatie door ons is uitgevoerd, dan heeft u altijd recht op drie maanden installatiegarantie. Dit garandeert u dat defecten aan de installatie (zoals kabels, beugels, etc.), die optreden binnen drie maanden, te allen tijde zorgvuldig worden opgelost door één van onze deskundige monteurs. De installatiegarantie is gratis op alle audiovisuele installaties die door ons zijn uitgevoerd.

Op alle artikelen die wij leveren zit standaard een fabrieksgarantie. Voor de meeste artikelen zoals beamers en touchscreens is deze fabrieksgarantie drie jaar. Dat houdt in dat eventuele defecten door de fabrikant worden gerepareerd. Veelal is er hier sprake van carry-in garantie. Dat betekent dat bij de klant het verzoek wordt neergelegd om zelf het defecte apparaat bij de fabrikant af te leveren. De fabrieksgarantie kan per merk verschillen. Sommigen merken hebben on-site garantie. Dan komt een monteur bij u op locatie de reparatie uitvoeren. Mocht een reparatie niet ter plekke uitgevoerd kunnen worden, heeft u vaak ook recht op vervangende apparatuur. Meer weten over de verschillende garantievoorwaarden? Neem contact met ons op >>

PS. Lang(er) plezierig gebruik maken van uw presentatiemiddelen? Ontdek meer over ons service- & onderhoudscontract op digitale borden en beamers.

Is het ook mogelijk om de garantie te verlengen?
Ja, dat is veelal mogelijk. Neem contact met ons op de verschillende mogelijkheden te bespreken.

Hoe kan ik een storing melden?
Logo_deRolfgroepTouchscreensenmeer.nl is een initiatief van de Rolf groep. Deze organisatie is verantwoordelijk voor de installatie, reparatie en ondersteuning van ons assortiment aan presentatiemiddelen. Een storing kunt u eenvoudig telefonisch melden via de afdeling ICT Infodesk & Support: 0900 754 44 44 of per e-mail: infodesk@derolfgroep.nl